Throwback.


Today I will show you what I wore on my trip to Mühldorf, Germany. Day was amazing, I saw so many interesting places, and since I knew that I will be walking the whole day I decided to wear something comfy. This coat is everything, it kept me warm all day and that's exactly what I needed. I hope you will like my Germany posts, I have few more.
xoxo,A.

Danas cu vam pokazati outfit koji sam nosila kada sam bila u Muhldorfu
. Dan je bio predivan, vidjela sam mnogo divnih mjesta, a s obzirom da sam znala da cu cijeli dan pjesaciti odabrala sam nesto udobno, a kako mozemo govoriti o udobnom a ne spomenuti UGG cizme? Iako mnogi nisu pristalice pomenutnih cizama, ja ih volim nositi zimi jer su preudobne i tople! Ovu bundu obozavam (ili sam je pak obozavala, s obzirom da me je neko pogodio petardom u Novogodisnjoj noci, te je bunda izgorila), topla je, a to je bas ono sto mi je trebalo tog dana jer je bilo preehladno! Nadam se da ce vam se dopasti postovi iz Njemacke, imam jos par da vam pokazem.
xoxo,A.