Yellow Thursday.


Dobro jutro, dragi moji. Dok pijem svoju jutarnju kafu i divim se ovom predivnom vremenu, pisem vam ovaj post. Danas sam vam htjela pokazati ovu boho zutu haljinu. Znate da je zuta jedna od mojih omiljenih boja i da ju jako volim kombinirati. Danasnji outfit je dosta jednostavan i mozete ga iskoristiti za neku setnju, kafu s prijateljicama i slicno.. 
Ovoga puta odlucila sam se za cipele sa leopard printom koje daju malo boje outfitu, dodala sam i par aksesoara koji ce ,takodjer, uciniti outfit zanimljivijim! 
Kako vam je prosao prvi dan skole? Da li se radujete novoj skolskoj godini? 

xoxo, A.


Good morning world! I'm drinking my morning coffee and admiring this beautiful weather while writing this post. Today I wanted to show you this boho yellow dress that I'm in love with. She is comfy yet really chic. I paired it with these leopard print shoes, and they are really effective if you ask me, they can give every outfit some colour and fun. Also I added some accessories to spice everything up. This outfit you can wear for coffee with your friends, for walk around the city...
How was your first day of school? Are you looking forward to a new school year?

xoxo,A.








I was wearing: 
Dress: H&M
Necklace: LINDEX
Shoes and bracelet: PRIMARK

2 komentara: